Text dopisu paní Loosové

 

Dopis paní Loosové upozorňující na neutěšený stav s umístěním dětí do MŠ v Milovicích

 

O problémech v Milovicích se rozepsala paní Loosová v textu, který adresovala kandidátům „Občané městu, město občanům“ - Za více škol a školek, boj proti drogám ve městě a celkový rozvoj Milovic.

 S obsahem článku Vás seznamujeme.

 Dobrý den,


mám doma skoro 3-letého chlapce a také nebyl přijat do školky v Milovicích. Tímto mi město neumožnila nastoupit do zaměstnání. Myslím, že syna 22. října odvedu panu starostovi do kanceláře a já pojedu do práce. Myslím, že když toto udělá většina maminek, tak to už se to bude muset řešit.
Poslední, cca 3 zasedání zastupitelstva jsem byla přítomna a opravdu je mi z nich zle. Absolutně nic důležitého se neřeší, většinou jen prodeje, pronájmy pozemků, nejlépe za 1 Kč/m2, a to pozemek pod nově vybudovanou kavárnou a Českou spořitelnou. Investor je majitelem kavárny, který tam údajně chce vybudovat dětské hřiště, o rozloze cca 150m2. Město to sice neodsouhlasilo, ale jsem v šoku, kdo toto může navrhnout. Školka se  smetla ze stolu, sice by měla stát v Topolové ulici, ale kdy, to nikdo netuší a hlavně ještě není podaná žádost o dotace, stavební povolení atd.

V červnu paní místostarostka upřesňovala termín dokončení montované školky na leden 2010. Na posledním zasedání už červenec 2010. Budu Vám držet palce, abyste se dostali alespoň do zastupitelstva. To, co tam sedí, to je katastrofa a mám pocit, že je to skoro rodinný podnik.

Hezký zbytek léta

Loosová Gabriela